24 juni

Jag ber om ursäkt för min frånvaro, har varit otroligt mycket de senaste veckorna. Hoppas ni fortsätter att besöka den här bloggen även fast det ibland kommer mindre aktiva perioder.

Så, det var ett tag sen nu jag skrev en filmrecension. Däremot - jag har den senaste veckan varit på ett "skräckfilmsmaraton", eller vad man nu ska säga, och sett ett stort antal skräckfilmer. Närmare bestämt 16 st. Här är dem, och nu börjar jobbet med att recensera dem.


The Amityville Horror
The Others
The Human Centipede
Orphan
Mum and Dad
The Crazies
Coming Soon
Amusement
The Messengers
Saw
Jeepers Creepers
Jeepers Creepers 2
Dark Remains
The Devil's Rejects
Wind Chill
Saw 2


Några filmer skulle jag behöva se en gång till. För det är svårt att recensera en film när man har 15 andra i huvudet. Så det kommer förmodligen bli lite kortare recensioner nu framför, men jag ska såklart försöka skriva så utförligt som jag kan.

Hoppas ni gillar den här bloggen, och glöm inte att kommentarer, synpunkter och konstruktiv kritik alltid är välkommet!

På återseende inom kort! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0