Översikt





The Haunting in Connecticut
Shutter
Alone

 


 

Dead Silence
The Amityville Horror
The Crazies

 


 

Phobia
Phobia 2
Cabin Fever
REC
The Fourth Kind
The Ring
The Shining
1408
Coming Soon

 


 

The Strangers
The Orphanage
Paranormal Activity
The Descent
The Descent: Part 2
Creep
Dead Birds
Shrooms
The Eye
REC 2
Wrong Turn
The Others
Hide and Seek
Jeepers Creepers




The Messengers
Mirrors
Paranormal Activity 2
Dark Remains
Fragile
One Missed Call
One Missed Call 2
Phone
Body #19
The Echo
The Skeptic
The Hills Have Eyes
Eden Lake
Rinne
Cello
Jeepers Creepers 2




One Missed Call (US)
One Missed Call 3
The Human Centipede
Dark Water
The Marsh
The Abandoned
Pulse
When a Stranger Calls
Audition




The Blair Witch Project
Them
Bunshinsaba




The Unborn
Wind Chill
Apartment 1303




Amusement
Mum & Dad
Unholy Women




Carved




Kommentarer
Postat av: Kuluwita

Halli Hallå!



Gillar dina recensioner och betyg starkt.

Har du möjligen någon sida på filmtipset.se ?

Där kan man kanske få fler tips från dina gedigna rysarkällor?!



/K

2010-05-17 @ 14:42:47
Postat av: Rysare.blogg.se

Jag har en nyuppstartad profil på filmtipset.se, men recensionerna har inte blivit godkända än. På filmpunkten.se hittar du mig dock. Mitt namn på båda sidorna är Elemental.



Tack så jättemycket för dina ord, de uppskattas verkligen! :)

2010-05-17 @ 17:24:25
Postat av: Kuluwita

Det ska jag kolla in. Dina betyg ger mig mycket inspiration för filmtips. På fredag ska jag med familj och vänner, asmycket pizza och godis se "Hatchet". Har du sett den? Ser du framemot tvåan? Full HD.



/K

2010-05-18 @ 09:46:31
Postat av: Rysare.blogg.se

Tack så mycket, fler recensioner kommer snart! :)



Nope, har inte sett Hatchet. Du får meddela mig i helgen och berätta vad du tyckte om den! ^^

2010-05-18 @ 15:57:21
Postat av: Kuluwita

Såg Hatchet med asmaffigt bioljud och Full HD i fredags. Jag kan bara säga "SE DEN!". En hyllning till den gamla typen av Slasher film. Ser framemot din recension (och Hatchet 2).

2010-05-27 @ 08:29:56
Postat av: Rysare.blogg.se

Tack så mycket för tipset, ska försöka få tag på den! :)

2010-05-27 @ 20:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0