17 juli

Igår var det dags för skräckfilmskväll igen. Jag och två kompisar såg Coming Soon (för andra gången), Cabin Fever och Phobia. Mycket bra filmer allihopa faktiskt! Phobia var riktigt skrämmande, recension på den (och de andra såklart) kommer senare. Idag har jag suttit vid datorn och skrivit lite recensioner. Vill gärna ha tips av er läsare på bra skräckfilmer, det är bara att slänga upp ett inlägg i gästboken. :)

Nu ett tag framöver ska jag försöka lägga upp en filmrecension varje dag. Som sagt så kommer de bli lite kortare nu, då jag sett så många filmer på kort tid.

Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Emma

no do, ondskans mirakel är bra :)

och case 39.. riktigt bra film!

2010-07-18 @ 17:10:52
Postat av: Rysare.blogg.se

Tackar, ska kolla in dem! :)

2010-07-18 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0